понедельник, 21 мая 2018 г.


    У хороших фільмах і серіалах часто можна почути цитати, які змушують задуматися ... Я підібрала для вас найкращі.
1. Ми нічим не можемо допомогти тим, хто нашу допомогу не цінує.
© Крок вперед 2: Вулиці
2.Якщо ви йдете і вас ніхто не кличе назад - ви йдете в правильному напрямку.
© Джимм Керрі
3.Чим ви ближче, тим менше ви бачите.
© Ілюзія обману

4.Я не подобаюся багатьом людям лише тому, що у мене є своя думка.
© Шерлок
5.Ми народжуємося за один день. Ми вмираємо за один день. Ми можемо змінитися за один день. І ми можемо закохатися за один день. Все що завгодно може статися з тобою за один день.
©Якщо я залишуся
6.Хтось народжується людиною, а хтось йде до цього протягом життя.
© Жива Сталь
7.Я взагалі без батька ріс і в люди вибився. У цьому житті поки сам не візьмешся, тобі подарунків ніхто не зробить.
© Бумер
8.Я не буду таким, яким мене хочуть бачити, і я не боюся бути самим собою і думати так, як хочу.
© Алі
9.Той, хто сказав, що час лікує всі рани, збрехав. Час допомагає тільки навчитися перенести удар, а потім жити з цими ранами. Але, все одно, щоранку, варто тільки відкрити очі, відчуваєш втрату. Від цього можна тікати, але неможливо втекти.
©Вік адалін
10.Коли страшно стрибати, саме тоді і слід здійснювати стрибок. Інакше ризикуєш все життя простояти на місці.
©Найжорстокіший рік

1 комментарий: